بازدید مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از اکیپ‌های امدادی مستقر در جاده هراز و نمایندگی‌های شهر بابل

بازدید مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از اکیپ‌های امدادی مستقر در جاده هراز و نمایندگی‌های شهر بابل



به گزارش ایکوپرس، در این سفر سیدرضا حسینی مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ضمن بازدید از امدادرسانی‌های جاده‌ای در مسیر تهران به مازندران، از نمایندگی‌های این شرکت واقع در شهر بابل بازدید و بر حسن اجرای خدمات نظارت کرد.

 Ø­Ø³ÛŒÙ†ÛŒ در حاشیه این بازدیدها، با تاکید بر این موضوع که هدف اصلی ما ارائه بهترین خدمات و در پی آن کسب حداکثر رضایت مشتریان است گفت: شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، بر طبق ارزیابی شرکت ISQI در سال جاری موفق به کسب بالاترین امتیاز در این حوزه شد و برای دهمین سال متوالی مقام اول خدمات پس از فروش در سطح کشور را از آنِ خود کرد. در ارزیابی مذکور، زیرشاخص‌های مختلفی مورد بررسی قرار می گیرد و 35درصد نمره کل به دست آمده در این ارزیابی مربوط به رضایت‌مندی مشتریان و شبکه نمایندگی‌ها به عنوان ذینفعان مجموعه است.

وی افزود: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در همه شاخص‌های رضایت مستقیم مشتریان، رضایت نمایندگی‌ها و بررسی اثربخشی اجرای فرآیندهای ارزیابی، رشد قابل توجهی نسبت به سال‌های گذشته نشان می‌دهد و در مقایسه کلی این امتیاز نسبت به سال گذشته 6.8 درصد رشد داشته است.

 Ø­Ø³ÛŒÙ†ÛŒâ€Œ ضمن بازدید از نمایندگی های استان مازندران، از انتظارات خود در خصوص تلاش و همدلی روزافزون همکاران شبکه خدمات برای افزایش رضایت مشتریان گفت و ابراز امیدواری کرد: با همراهی بیش از پیش همکاران، نظارت‌ها و اقداماتی که باعث بهبود زیرساخت‌ها و فرآیندها می‌شود، همچنان بتوانیم آثار تحریم را پشت سر گذاشته و در سال آتی شاهد کسب بهترین امتیاز، نسبت به همه سنوات در این حوزه باشیم.

2121

منبع: خبر آنلاین گروه دانش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *