قابل توجه مشترکین موبایل که صورتحساب نادرست پرداخت کردند

قابل توجه مشترکین موبایل که صورتحساب نادرست پرداخت کردند


بروز اختلال در اجرای عملیات صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکین شد، تا جایی که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هم اعلام کرد: در پی شکایات متعدد مشترکین در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات Û±Û¹Ûµ مبنی بر صدور قبض‌های نامتعارف برای مشترکان همراه اول، این موضوع از سوی Ø±Ú¯ÙˆÙ„اتوری Ø¨Ø±Ø±Ø³ÛŒ و مشخص شد این اتفاق به دلیل نقص فنی و مشکلات سامانه صدور صورتحساب اپراتور، رخ داده است.

اما اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده که در پی بروز مشکل فنی روز سه‌شنبه Û³ اردیبهشت ماه در سامانه صورتحساب Ú¯ÛŒØ±ÛŒ Ù‡Ù…راه اول که منجر به صدور صورتحساب با مبلغ نادرست برای تعدادی از مشترکان اپراتور اول شده بود، این اپراتور جهت مشتری مداری و رعایت حقوق مشترکان، برای مشترکانی که صورتحساب خود را پرداخت کرده‌اند، هدیه انتخابی در نظر گرفته است.

بر اساس اعلام این اپراتور، همراه اول برای آن دسته از مشترکانی که روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه اضافه پرداخت داشته‌اند، جهت دلجویی و کسب رضایت ایشان بسته‌های هدیه «مکالمه درون شبکه یک روزه» و «۲ گیگابایت اینترنت همراه یک روزه» در نظر گرفته که با عنوان «بسته سپاس» در اختیار این مشترکان قرار می‌گیرد.
مشترکان ذیربط می‌توانند از طریق کد دستوری #۶*۱۰* یکی از دو بسته مذکور را فعال کنند.
همراه اول روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه با ارسال پیامک عذرخواهی اعلام کرده بود بزودی پیامک اصلاحی صورتحساب ارسال می‌شود.

5656

منبع: خبر آنلاین گروه دانش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *